Sant Vicenç dels Horts

Pl. Sant Jordi, 4-6

Parròquia de Sant Josep
Horari de misses

Dilluns i divendres: 19.30h (celebració de la Paraula)
Dimarts i dijous: 19.30h
Vigílies: 18.30h
Diumenges: 11.00h (Cs)

c. Girona, 2 bxs

Parròquia de Sant Antoni de Pàdua
Horari de misses

Dimarts, dimecres i divendres: 20.00h (Cs)
Dijous: 20.00h
Vigílies: 20.00h i 21.30h (Camí Neocatecumenal)
Festius: 11.00h (Cs); 12.00h al Centro Amigos; 13.00h Capella Sant Antoni

Estiu (segons canvi d'hora oficial):
Vigílies: 20.00h i 22.00h (Camí Neocatecumenals)
Festius: 11.00h (Cs)

c. Carme Llinàs, 1

Pelegrinació a Lourdes 2017

HOSPITALITAT DE LA MARE DE DÉU DE LOURDES

El dia 2 d’abril de 2017, un grupet de simpatitzants de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes vam assistir a la Diada de Germanor Hospitalària.

Aquest any s’ha fet a Sant Celoni.

A les deu del matí vam arribar i al costat de l’església, davant la gruta de la Mare de Déu. Ens van acollir i ens van obsequiar amb un esmorzar. A continuació, a l’església parroquial de Sant Martí, vam participar en la celebració de l’Eucaristia, presidida pel Sr. Bisbe de Terrassa, Mons. Josep Àngel  Saiz  Meneses. A l’acabar, a la plaça de la vila, vam poder gaudir d’un ball tradicional de Sant Celoni: “El ball de gitanes”. Tot seguit, passejant pels carrers de Sant Celoni, vam arribar a la pista municipal d’esports, on hi va haver un suculent dinar.

Tots plegats –malalts, hospitalaris i simpatitzants– vam gaudir una vegada més d’una diada de germanor.

Ara ens preparem per anar plegats, el dia 13 de maig, a Montserrat.

DINAR DE NADAL HOSPITALITAT MARE DE DÉU DE LOURDES

Avui, dia 18 desembre de 2016,  una vintena de feligresos de la nostra parròquia, hem participat del tradicional dinar de Nadal que organitza l'hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes, juntament amb totes les delegacions dins dels bisbats de Sant Feliu, Terrassa  i Barcelona, amb els malalts i tots els voluntaris que formen part d'aquesta gran família hospitalària!

Per veure les fotos cliqueu: https://goo.gl/photos/SErBPNFnDtoWg9XK6

Lourdes 2016

160è PELEGRINATGE A LOURDES

Des de dijous d’aquesta setmana i fins a dilluns dia 4 de juliol, un grupet de parroquians de Sant Vicenç Màrtir ens afegim als membres de les delegacions dels bisbats de Barcelona, Sant Feliu de Llobregat i Terrassa, per formar part del Pelegrinatge amb l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes, acompanyant persones malaltes i/o discapacitades.
Enguany –sota el lema “MISERICORDIOSOS COM EL PARE“–, la delegació de Sant Vicenç Màrtir presentarem l’obra de misericòrdia:
VESTIR EL DESPULLAT
Esperem i desitgem de cor que tot vagi bé i puguem gaudir, plegats, d’uns dies d’esbarjo, desconnexió i esperança.

Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes

A SANT ANDREU DE LLAVANERES

El passat, dia 10 d’abril, un grupet de simpatitzants de l’entitat de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes vam anar a Sant Andreu de Llavaneres per celebrar, juntament amb setze delegacions més, la 74 Jornada de Germanor, que se celebra anualment (l’any passat recordem  que va ser al nostre poble, a Sant Vicenç dels Horts). El programa que vam seguir va ser:

• Acollida a la Plaça de la Vila amb un esmorzar
  • Missa a l’església parroquial de Llavaneres
  • Dinar de germanor al Pavelló Municipal

Una vegada més va quedar ben palesa la noble tasca de persones que dediquen el seu temps lliure a ajudar els altres.

L’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes és molt més que una entitat benèfica. És un moviment social que lluita per un món millor.

Des d’aquí us animem a afegir-vos a aquest grup i a venir amb nosaltres al proper Pelegrinatge amb l’Hospitalitat que serà del 30 de juny al 4 de juliol, acompanyant persones malaltes i/o discapacitades.

Per a més informació, dirigir-vos a Mn. Anton Roca.

Us animem a participar en el pelegrinatge. No hi ha dubte que es tracta d’una experiència inoblidable.

*vegeu les fotos: clica'm!