INFORMACIONS

*Reconciliació en temps d'epidèmia. Pregària Penitencial (+)

*Full Dominical del Bisbat del diumenge 5 abril 2020 (+)

*Coronavirus: Informacions, activitats,  retransmissió de misses per TV. i altres  (+)

*Activitats parroquials de la setmana  (+)

*Oració i Benedicció Urbi et Orbi del Papa Francesc del dia 27 març 2020 -sencera- (+)

*Montserrat TV (+)

*Montserrat ràdio (+)

*Ràdio Estel en directe (+)

Economia Parroquial

Resum econòmic 2019 de la Parròquia de Sant Vicenç mr.
RESUM ECONOMIC 2019.pdf
Documento Adobe Acrobat [330.6 KB]
Resum econòmic primer semestre 2019
RESUM ECONOMIC 1er.SEMESTRE 2019.pdf
Documento Adobe Acrobat [62.7 KB]
ü“CAIXETA” ELECTRÒNICA A LA NOSTRA PARRÒQUIA (21 juliol 2019)
S’ha instal·lat a la nostra parròquia (a l’entrada de l’església pel cantó del Sant Crist) un sistema electrònic de recollida de donatius, a través de les targetes electròniques.
Es tracte d’un dispositiu, el disseny del qual imita un faristol. Aquest sistema permet realizar els donatius segons doble modalitat: tant en efectiu (un orifici a l’esquerra per dipositar-hi diners en moneda o paper) com amb targetes  de dèbit o crèdit, (a la dreta del faristol) senzillament acostant la tarjeta (o a la terminal de pagament. El faristol compta amb una pantalla táctil en la qual el donant pot escollir l’import que desitja ingresar. Les quantitats a triar són 5€, 10€, 15€ o 19€. com a màxim. I després d’acostar o pasar la tarjeta per davant la pantalla, la donació es farà en qüestió de segons.
El Consell d’assumptes econòmics de la parròquia davant la proposta que se’ns féu, dubtà de l’èxit d’aquest sistema entre nosaltres, però finalment optà per fer la prova. Sempre som a temps de retornar la màquina, i no passa res.
No som els primers ni serem els darrers d’introduir aquesta nova modalitat de fer donatius a través de la “tarjeta” als temples, catedrals, etc: pobles com Cervelló, Sant Joan Despí, etc. ja ho tenen instal·lat.
És evident que aquesta modalitat no substitueix la col·lecta que es continuarà fent en totes les misses.

La màquina no serveix per a res si un ve a l’església sense diners i sense tarjeta…  Potser molts no la faran servir mai. Però potser algú sí… Si més no, la seva presència és un recordatori: “Ep! si estimem la nostra parròquia l’hem d’ajudar”.

Resum econòmic de la Parròquia del 2018
RESUM ECONOMIC 2018.pdf