INFORMACIONS

*Reconciliació en temps d'epidèmia. Pregària Penitencial (+)

*Full Dominical del Bisbat del diumenge 5 abril 2020 (+)

*Coronavirus: Informacions, activitats,  retransmissió de misses per TV. i altres  (+)

*Activitats parroquials de la setmana  (+)

*Oració i Benedicció Urbi et Orbi del Papa Francesc del dia 27 març 2020 -sencera- (+)

*Montserrat TV (+)

*Montserrat ràdio (+)

*Ràdio Estel en directe (+)

ACTIVITATS PARROQUIALS

• TELEVISIÓ LOCAL DE SANT VICENÇ DELS HORTS” EMET LA MISSA DOMINICAL I FUNCIONS DE SETMANA SANTA

Agraïm a la nostra Televisió local la retransmissió en directe de les celebracions litúrgiques, les quals, per l’estat d’Alarma declarat, no poden ser concorregudes pel poble. Mentre dura el temps de confinament, la celebració de l’Eucaristia dominical serà a les 12 del migdia, a porta tancada i retransmesa per la Televisió de Sant Vicenç. Oportunament s’avisarà de l’horari de les funcions litúrgiques de Dijous, Divendres i Dissabte Sant. Participem-hi amb fervor.

Així doncs:

• Diumenge dia 29 de març: Missa a les 12 h (TV Local SVH)
  • Dia 5 d’abril, Diumenge de Rams: Missa a les 12 h. (TV Local)

• CONDOLENÇA

En aquest temps d’estat d’Alarma, no són permeses les exèquies, deixant per després del confinament els actes o celebracions de comiat i pregària comunitària pels difunts. Així ho porten a terme els serveis funeraris d’acord amb les Administracions. Això fa que a les parròquies no se’ns informi de les defuncions. Per això des d’aquí ens oferim a estar prop de les famílies que viuen el dol per un ser estimat. Si ens informeu (Tel. 93 656 02 01) ho farem saber perquè la comunitat i el propi sacerdot puguin pregar per ell.

Recordem i preguem pel seu repòs etern els qui ens han deixat aquests darrers dies:

. Vicenç Capellades i Nicolau.

. Lluís Planas i Llopart.

. Roser Munné i Rigol. Voluntària de Càritas durant molts anys.

. Montserrat Roig i Roig, de Torrelles, germana de Pere Roig.

Acompanyem  en el dol tan sentit els seus familiars.

• DIUMENGE VINENT, DIUMENGE DE RAMS

Amb aquesta solemnitat comença la gran Setmana de la celebració de la Pasqua. Litúrgicament se l’anomena Diumenge de Rams o Diumenge de la Passió. De Rams perquè commemorem l’entrada de Jesús a Jerusalem, per a dur-hi a terme la nostra redempció. També en diem diumenge de la Passió, donat que és el diumenge on en l’Evangeli se’ns proclama el relat de la Passió del Senyor. No oblidem que els rams de festa indiquen també el martiri i anuncien la victòria d’aquell que puja a Jerusalem per a donar-hi la vida.

Llamar