INFORMACIONS

*Càritas Interparroquial (+)

* Fer donatius a la Parròquia a través de "bizum" (+)

*cursets pre-matrimonials (+)

* Resum Econòmic any 2023 (+)

*Fulls Dominicals del Bisbat de l'any actual i anteriors (+)

*Montserrat TV (+)

*Montserrat ràdio (+)

*Ràdio Estel en directe (+)

ACTIVITATS PARROQUIALS

ACTIVITATS

DECLARACIÓ DE LA RENDA: 10 RAONS  PER A MARCAR LA “X” A FAVOR DE L’ESGLÉSIA A LA DECLARACIÓ.

• És una forma senzilla de col·laborar amb l’Església.
  • És absolutament de franc.
  • Demostra el compromís i l’adhesió a l’Església i a l’activitat que realitza.
  • És de les poques coses que podem decidir sobre els nostres impostos.
  • Demostrem a la societat que som molts els qui valorem la tasca de l’Església.
  • Marcant la “X” s’ajuda a sostenir l’Església en el desenvolupament de les seves activitats.
  • Suposa dir “SÏ” a la llibertat religiosa.
  • És una decisió lliure i democràtica, que no perjudica ningú.
  • Es poden marcar simultàniament les caselles de l’Església catòlica i d’altres finalitats d’interès social (Càritas, etc.).
  • Per als no catòlics o no practicants, marcar la casella suposa també reconèixer el paper que l’Església té en la nostra societat, especialment amb els més necessitats.

• PELEGRINATGE A LOURDES ACOMPANYANT ELS MALALTS

Del 27 de juny fins l’1 de juliol. S’estan inscrivint aquests dies dimecres i divendres, de 6 a 8 de la tarda. Encara hi ha places per malalts, voluntaris i pelegrins. Participem en el pelegrinatge de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes. Una experiència de fe i de servei!

• CONDOLENÇA

La donem als familiars de Joaquima Ladevesa Garcia, Vda. d’Antoni Marin, que morí el passat dia 2, a l’edat de 90 anys. Descansi en pau.

• DIJOUS, DIA 13 DE JUNY, SANT ANTONI DE PÀDUA

Hi haurà missa a les 9 h. del matí i a les 8 del vespre.

• AVUI, CONFIRMACIONS

En la missa de 12,00h, Administrarà el sagrament: Mn. Josep M. Domingo, Vicari general de la diòcesi, per malaltia del nostre Sr. Bisbe

Seran confirmats: Izel i Marira Acosta González, Alba Gabarró Gutiérrez, Eva García Lozano, Pol Prats López, Bruna Siñol Medina. I els adults: Miguel Ibáñez García, Alejandra Carolina Bustamante Rodríguez, David Jiménez Sacristán, Xavier Marcos Sans, Mª del Carmen Aguilar Arrabal i Luís Fernández Pérez.

L’enhorabona i amb la plenitud de la iniciació cristiana: Endavant!!!

Llamar