INFORMACIONS

*Càritas Interparroquial (+)

* Fer donatius a la Parròquia a través de "bizum" (+)

*cursets pre-matrimonials (+)

* Resum Econòmic any 2023 (+)

*Fulls Dominicals del Bisbat de l'any actual i anteriors (+)

*Montserrat TV (+)

*Montserrat ràdio (+)

*Ràdio Estel en directe (+)

ACTIVITATS PARROQUIALS

ACTIVITATS

• DURANT LA QUARESMA, RECORDEU:
    • VIACRUCIS cada divendres, a les19,15h, a l’interior del temple. Després a les 20 h. MISSA

• VESPRES (primeres de diumenge de Quaresma): cada dissabte a 2/4 de 8 vespre.

• RECÉS ARXIPRESTAL DE QUARESMA: diumenge vinent, 3 de març, a les 17 h. a la parròquia de Vallirana. Dirigirà el

recés Mn. Marcos Aceituno, cap del departament de teologia bíblica de la Facultat de Teologia de Catalunya.

El tema girarà entorn de la proposta del Bisbat: després de la reflexió feta sobre la crida que ens ve del Baptisme,  reflexionarem sobre la nostra vocació cristiana a la llum de la Paraula de Déu.

S’hi anirà amb cotxes particulars, sortint de la Vailet. Cal apuntar-se: tant els qui no tenen cotxe com els qui en tenen i tenen places disponibles. Gràcies!

• REOLLIDA DEL QÜESTIONARI SOBRE LA VIVÈNCIA DEL BAPTISME

El termini per posar a la bústia les respostes del qüestionari sobre la nostra realitat baptismal és fins diumenge vinent, dia 3 de març. Encara podeu trobar el Qüestionari per respondre al costat de la bústia (al final del temple).

• APROPA’T A L’EVANGELI

Bon treball quaresmal el d’acostar-nos a l’Evangeli i deixar que a través d’ell Jesús ens parli i ho podem compartir amb els germans. Ànims!

Llamar