Parròquia de Sant Vicenç Màrtir

Mn. Antoni Roca Roig

c. Girona, 2 bxs

Horari de misses:

Dilluns i divendres: 19.30h (celebració de la Paraula)
Dimarts i dijous: 19.30h
Vigílies: 18.30h
Diumenges: 11.00h (Cs)

Dijous, de 18.00h a 19.30h

Parròquia de Sant Antoni de Pàdua

P. Faustí Gutiérrez Díez, SDB rector
P. Ramon Cusidó i Ferràs, SDB vicari

c. Carme Llinàs, 1

Web:

Horari de misses:

Dimarts, dimecres i divendres: 20.00h (Cs)
Dijous: 20.00h
Vigílies: 20.00h i 21.00h (Camí Neocatecumenal)
Festius: 11.00h (Cs); 12.00h al Centro Amigos; 13.00h Capella Sant Antoni
ESTIU (agost):
Festius: 11.00h (Cs) i 13.00h (Capella de Sant Antoni)

Dimarts i dijous de 18.45h a 19.45h

Capella de Sant Antoni

Festius: 13.00h (l'ultim diumenge de mes, Cs/bil)

Mare de Déu del Carme (Centro Amigos)
Festius: 12.00h (Cs)

ACTIVITATS PARROQUIALS

üCONDOLENÇA

La donem als familiars de Rafael Rubia Fernández, que morí el passat 13 de juliol, a l’edat de 88 anys.

Descansi en la pau del Senyor.

üMISSA EN RECORD DELS DIFUNTS DE LA PARRÒQUIA

Dimecres, dia 24, a les 20 h. Especialment pels qui han mort d’ençà de l’última Festa Major d’Hivern: Sant Vicenç mártir.

üDIJOUS, DIA 25: SANT JAUME: MISSES A LES 8H. I 20H.

üDIVENDRES, DIA 26:

83 ANIVERSARI DE LA MORT MARTIRIAL DE MN. JOSEP DURAN (RECTOR) I MN. MANEL GASET (VICARI).

Ho recordarem aquest dia a la missa de les 8 del vespre. Deixem així una llarga tradició d’anar a celebrar la missa a l’Ordal, al lloc on foren immolats. Dificultats per arribar-hi per part de la gent gran han fet prendre aquesta decisió. Fer aquest record en la mateixa parròquia que ells van servir té el seu sentit i facilita la participació.

üREUNIÓ DE PARES D’ESCOLANS:
Dimecres, dia 24, a les 20:45 hores a la rectoría.

ü“CAIXETA” ELECTRÒNICA A LA NOSTRA PARRÒQUIA
S’ha instal·lat a la nostra parròquia (a l’entrada de l’església pel cantó del Sant Crist) un sistema electrònic de recollida de donatius, a través de les targetes electròniques.
Es tracte d’un dispositiu, el disseny del qual imita un faristol. Aquest sistema permet realizar els donatius segons doble modalitat: tant en efectiu (un orifici a l’esquerra per dipositar-hi diners en moneda o paper) com amb targetes  de dèbit o crèdit, (a la dreta del faristol) senzillament acostant la tarjeta (o a la terminal de pagament. El faristol compta amb una pantalla táctil en la qual el donant pot escollir l’import que desitja ingresar. Les quantitats a triar són 5€, 10€, 15€ o 19€. com a màxim. I després d’acostar o pasar la tarjeta per davant la pantalla, la donació es farà en qüestió de segons.
El Consell d’assumptes econòmics de la parròquia davant la proposta que se’ns féu, dubtà de l’èxit d’aquest sistema entre nosaltres, però finalment optà per fer la prova. Sempre som a temps de retornar la màquina, i no passa res.
No som els primers ni serem els darrers d’introduir aquesta nova modalitat de fer donatius a través de la “tarjeta” als temples, catedrals, etc: pobles com Cervelló, Sant Joan Despí, etc. ja ho tenen instal·lat.
És evident que aquesta modalitat no substitueix la col·lecta que es continuarà fent en totes les misses.

La màquina no serveix per a res si un ve a l’església sense diners i sense tarjeta…  Potser molts no la faran servir mai. Però potser algú sí… Si més no, la seva presència és un recordatori: “Ep! si estimem la nostra parròquia l’hem d’ajudar”.

üVIATGE DE LA PARRÒQUIA A LONDRES I ENTORNS:

DEL 26 AL 31 D’AGOST 2019

Reunió dels inscrits amb l’agència organitzadora Ruth Travel, aquest dimarts, dia 23, a les 6 de la tarda al Casal parroquial (c/ del Riu, 55). Fixació del preu d’acord amb els inscrits, explicació de l’itinerari, concrecions d’horari, etc. No hi falteu!

Llamar