INFORMACIONS

* Fer donatius a la Parròquia a través de "bizum" (+)

* Resum Econòmic primer semestre 2022 (+)

*Fulls Dominicals del Bisbat de l'any actual i anteriors (+)

*Montserrat TV (+)

*Montserrat ràdio (+)

*Ràdio Estel en directe (+)

ACTIVITATS PARROQUIALS

ACTIVITATS

• ESTEM DE ROMERIA!

Aquest cap de setmana estem de Romeria.  Si el temps hi acompanya, resem el rosari al matí del dissabte,  a les 10,30, camí dels Degotalls. Si plou trobarem una alternativa... El mateix cal dir del Viacrucis. Els altres actes i celebracions a les hores i llocs indicats. (Missa al Cambril,  xerrada a la tarda, rebuda de la Romeria a dintre (18,00 h) i Vetlla de Santa Maria a les 22,00 h.

Diumenge, l’Eucaristia dominical de la Romeria serà a les 9,15 h. a la Basílica, amb la participació del grup Ítaca. 12,15 h. Trobada amb el P. Abat

Pels qui pugen amb l’autocar del diumenge, cal recordar que surt de La Vailet a les 7,30 h. i el dinar de Germanor serà a les 14,00 h. al Restaurant Montserrat. Viacrucis a les 17,00 h. Marxarem de Montserrat a les 18,30 h.

Tant si podeu venir com si us quedeu a casa, estiguem units en la pregària a la Mare de Déu per la nostra parròquia i per tots aquells que ens han demanat un record i una pregària.

• CONSELL PASTORAL PARROQUIAL

Es reunirà dijous vinent, a les 9 del vespre, a la rectoria.

• NOCES D’ARGENT MATRIMONIALS

Els esposos F. Javier Matos Pardo i Mónica Lozano Fernández celebren el 25è. aniversari del seu matrimoni aquest dissabte, dia 24. Ens unim a la seva festa i acció de gràcies.

Llamar