INFORMACIONS

* Fer donatius a la Parròquia a través de "bizum" (+)

* Resum Econòmic 2020 (+)

*Fulls Dominicals del Bisbat de l'any actual i anteriors (+)

*Coronavirus: Informacions, actualitat, activitats,  retransmissió de misses per TV. i altres  (+)

*Montserrat TV (+)

*Montserrat ràdio (+)

*Ràdio Estel en directe (+)

ACTIVITATS PARROQUIALS

• DEMÀ, DILLUNS, DIA 26: SANTS VENUST I EXUPERANCI

La parròquia venera els màrtirs copatrons. Som una parròquia que porta el segell del “foc i l’embranzida” del testimoni dels màrtirs. Que no perdem mai la força,  la valentia i l’ardor de la nostra fe.

MISSA SOLEMNE A LES 11,30 H. Predicarà Mn. Dani Palau. Cants a càrrec de l’Orfeó Vicentí del Centre.

Assistència de les autoritats municipals.

• DIMARTS, DIA 27, A LA MISSA DE LES 8 DEL VESPRE:

Memòria de Mn. Josep Duran i Mn. Manuel Gaset en el 85è. aniversari de la seva mort martirial.

• MISSA DE DIFUNTS AMB MOTIU DE LA FESTA MAJOR

Tindrà lloc dimecres, dia 28, a les 8 del vespre. Especialment pels difunts que ens han deixat des de la darrera festa Major de Sant Vicenç màrtir.

• CONCERT DESPRÉS DE LA MISSA A LES 12, 30 H: per causes sanitàries no es podrà fer el concert de piano. Però es farà un concert líric. Amb un recorregut des del Barroc fins al s. XX, amb veus de soprano i mezzosoprano acompanyades al piano.

• 90è. ROMIATGE A MONTSERRAT: TRIAR CEL·LA

El sorteig es farà el despatx parroquial, aquest 28 de juliol, a les 7 tarda.

• UNA MISSA DIÀRIA DURANT ELS DIES FEINERS D’AGOST

La missa diària dels dies feines durant l’agost serà a les 20,00h.

• CONDOLENÇA

La donem als familiars de Vicenta Perals Mitjans, que morí el passat dia 19, a l’edat de 87 anys. Descansi en la pau del Senyor.

•  BAPTISME DIA 31 DE JULIOL

Serà batejada la nena Gala Luna Comabasosa. Preguem per ella i demanem una llarga vida viscuda en la fe en la qual serà batejada.

• NOCES D’ARGENT MATRIMONIALS

Ens unim a l’acció de gràcies dels esposos Luís Domínguez Miñarro i Montserrat Pereira López que dissabte vinent celebraran les Noces d’Argent matrimonials. Ells es casaren a la nostra parròquia el 27 de juliol de 1996. Moltes felicitats!

• ACTIVITATS D’ESTIU DEL CENTRE D’ESPLAI FLOR DE NEU
  • Casal d’estiu: última setmana de juny i mes de juliol
  • De l’1 al 10 d’agost: Els grups d’infantil van de colònies a la casa Mont Serè, població de Les Piles (conca de Barberà). Els grups de Juvenil, un (Socarrels) va de ruta a Menorca i l’altre (Arrels) va de ruta al País Basc.

Els hi desitgem uns dies ben plens de convivència.

• RESUM ECONÒMIC DEL PRIMER SEMESTRE 2021

Es publicarà la setmana vinent, coincidint amb la col·lecta extra de primer diumenge per les obres. Ara es signarà el préstec i al setembre es reemprendran les obres.

• VACANCES DEL FULL “VIDA PARROQUIAL”

Com cada any, durant els diumenges del mes d’agost, el Full parroquial fa vacances. Esperem que aquesta modesta eina de comunicació i reflexió sigui útil per a molts que o bé directament o bé a través de la web parroquial van seguint la vida de la nostra parròquia. Les intencions de missa es trobaran al cancell.

Llamar