Parròquia de Sant Vicenç Màrtir

Mn. Mario Pardo Hernansanz, adscrit

c. Girona, 2 bxs

Horari de misses:

Dilluns i divendres: 19.30h (celebració de la Paraula)
Dimarts i dijous: 19.30h
Vigílies: 18.30h
Diumenges: 11.00h (Cs)

Dijous, de 18.00h a 19.30h

Parròquia de Sant Antoni de Pàdua

P. Faustí Gutiérrez Díez, SDB rector
P. Ramon Cusidó i Ferràs, SDB vicari

c. Carme Llinàs, 1

Web:

Horari de misses:

Dimarts, dimecres i divendres: 20.00h (Cs)
Dijous: 20.00h
Vigílies: 20.00h i 21.00h (Camí Neocatecumenal)
Festius: 11.00h (Cs); 12.00h al Centro Amigos; 13.00h Capella Sant Antoni
ESTIU (agost):
Festius: 11.00h (Cs) i 13.00h (Capella de Sant Antoni)

Dimarts i dijous de 18.45h a 19.45h

Capella de Sant Antoni

Festius: 13.00h (l'ultim diumenge de mes, Cs/bil)

Mare de Déu del Carme (Centro Amigos)
Festius: 12.00h (Cs)

ACTIVITATS PARROQUIALS

• DIUMENGE VINENT, DIA 2 DE FEBRER:

FESTA DE LA PRESENTACIÓ DEL SENYOR (LA CANDELERA)

En ser Festa, la litúrgia és la pròpia de la Presentació del Senyor, i no la del diumenge 3r. de durant l’any. Les misses (també la del dissabte) s’iniciaran amb la benedicció de candeles i processó (entrada solemne dels celebrants i acòlits).

• CELEBRACIÓ DE SANT JOAN BOSCO A LA PARRÒQUIA:

DISSABTE VINENT, DIA 1 de febrer, a les 20 hores

El 31 de gener s’escau la festa de Sant Joan Bosco. La parròquia ho celebra el dissabte després de la festa del Sant, que enguany és l’endemà, l’1 de febrer, litúrgicament la festa de la Candelera.

Acompanyem i felicitem la família salesiana, tan arrelada al nostre poble. La seva obra entre nosaltres ha donat els seus fruits i en dona encara a través de la parròquia de St. Antoni de Pàdua, l’escola “Salesians Sant Vicenç dels Horts” i la seva col·laboració a la nostra parròquia. La presència salesiana en el nostre poble compta ja amb 125 anys, enriquida amb la presència de les salesianes, les Filles de Maria Auxiliadora, amb la seva obra social en el nostre poble. Unim-nos a la seva festa!

• CURSET PREMATRIMONIAL: DIES 2 I 9 DE FEBRER

Té lloc aquest proper cap de setmana al Casal parroquial. És el primer que es fa enguany i s’adreça als qui han iniciat l’expedient matrimonial en les diverses parròquies de l’arxiprestat. Acompanyen la reflexió diversos matrimonis de Sant Vicenç dels Horts.

• PREGÀRIA JOVE:

Per raó d’escaure’s en l’últim dia de la Festa Major no es farà la pregària que estava prevista pel dia d’avui.

• TROBADA “PARAULA I VIDA” (sobre les lectures de la Missa de diumenge vinent)

Aquest dilluns, dia 27, a les 21 h. Una hora dedicada a la Paraula de Déu.

• BAPTISME: El nen Julen Hungría Rosa ha sigut batejat aquest dissabte, dia 25. Benvingut a l’Església de Déu.

• DIUMENGE VINENT, DIA 2 DE FEBRER:

FESTA DE LA PRESENTACIÓ DEL SENYOR (LA CANDELERA)

• CELEBRACIÓ DE SANT JOAN BOSCO A LA PARRÒQUIA:

DISSABTE VINENT, DIA 1 de febrer, a les 20 hores

• CURSET PREMATRIMONIAL: DIES 2 I 9 DE FEBRER

• PREGÀRIA JOVE:

• TROBADA “PARAULA I VIDA” (sobre les lectures de la Missa de diumenge vinent)

Aquest dilluns, dia 27, a les 21 h. Una hora dedicada a la Paraula de Déu.

Llamar