INFORMACIONS

*Traspàs de Faustí Gutiérrez Díez, salesià sacerdot Rector Parròquia Sant Antoni Pàdua de Sant Vicenç H.(1946-2021) (+)

* Resum Econòmic 2020 (+)

*Activitats parroquials de la setmana  (+)

*Fulls Dominicals del Bisbat de l'any actual i anteriors (+)

*Coronavirus: Informacions, actualitat, activitats,  retransmissió de misses per TV. i altres  (+)

*Montserrat TV (+)

*Montserrat ràdio (+)

*Ràdio Estel en directe (+)

ACTIVITATS PARROQUIALS

• RESULTAT COL·LECTA DE LA FAM (MANS UNIDES)

Tingué lloc el 13 i 14 de febrer i el resultat fou de 825,00 €.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

• CONDOLENÇA
  • La donem als familiars de Sofía Sánchez Sánchez, que morí el passat 20 de febrer, a l’edat de 44 anys. Que el Senyor l’aculli i visqui per sempre.
  • També el nostre condol a la família de Moisés Guillén Martínez, que morí el passat dia 25, a l’edat de 78 anys. Que descansi en pau.

• DIUMENGE VINENT, A L’EUCARISTIA DELES 12,30 H.:

RECORD PELS CANTAIRES DIFUNTS DE L’ORFEÓ VICENTÍ

En acabar la missa, petit Concert (3 peces) en homenatge a ells.

• EN TEMPS DE QUARESMA: SUGGERIMENTS:

• Divendres, a les 19,30 h. i diumenges (mes de març) a les 6 tarda: Viacrucis a l’església.
  • Es farà amb la creu petita de la sagristia. La podran portar aquells que ho desitgin, i els fidels, respectant les distàncies que fixen els bancs, no mouran del lloc. Que la pandèmia no sigui un impediment per viure aquest acte de pietat quaresmal tan popular.
  • Participar en l’Eucaristia algun dia feiner
  • Recordar l’abstinència de carn els divendres.
  • Dissabtes, a les 19,35 h: Primeres Vespres dominicals
  • Almoina penitencial: Pels germans necessitats. Podeu dipositar donatiu a la caixeta de Càritas o al propi mossèn per entregar a Càritas (donatiu que desgrava).

Llamar