INFORMACIONS

* Fer donatius a la Parròquia a través de "bizum" (+)

*NOU RECTOR A SANT ANTONI DE PÀDUA, DE LA VINYALA (+)

* Resum Econòmic 2020 (+)

*Activitats parroquials de la setmana  (+)

*Fulls Dominicals del Bisbat de l'any actual i anteriors (+)

*Coronavirus: Informacions, actualitat, activitats,  retransmissió de misses per TV. i altres  (+)

*Montserrat TV (+)

*Montserrat ràdio (+)

*Ràdio Estel en directe (+)

ACTIVITATS PARROQUIALS

DISSABTE, DIA 15, FESTA DE SANT ISIDRE LLAURADOR:

Preguem pel món de la pagesia!

• MINISTERI DE LECTOR

En Josep Sellarés, el nostre seminarista, rebé el ministeri de Lector, dimecres passat, al Seminari de Barcelona, juntament amb dos companys seminaristes. També, d’altres dos reberen el ministeri de l’acolitat. Són passos en el camí vers l’ordenació de diaca i prevere. Rebre el Lectorat de mans del bisbe és recordar que el cristià –i el que camina cap el sacerdoci- es va configurant a la imatge de Crist a través de la Paraula de Déu, la qual acollim amb fe al nostre cor i després la proclamarem i predicarem a través del ministeri.

Moltes felicitats i ànims, Josep, en aquest pas cap el sacerdoci.

• CADA DIA (MENYS DIUMENGES) EN EL MES DE MAIG:

Rosari i mes de Maria a 2/4 de 8 del vespre. Després, a les 8: Eucaristia.

• BAPTISMES: BENVINGUTS A L’ESGLÉSIA DE DÉU!

Dia 8 de maig: Gorka Moreno Monllaó i Pol Martín Roig.

Dia 9 de maig: Pablo Pérez Bosch.

• ESPAI DE PREGÀRIA: Aquest dilluns, dia 10, a les 7,15 p. m

Exposició del Santíssim. Invocarem en aquest darrer tram pasqual, l’Esperit Sant, el gran do de Jesús ressuscitat.

• COMENCEN LES PRIMERES COMUNIONS

Dissabte vinent, i durant els tres dissabtes següents tindran lloc les Primeres Comunions.

Es repartiran les entrades al temple a cada família, per assegurar el compliment de les normes sanitàries pel que fa a l’aforament (50%).

• OBRES AL TEMPLE

La revisió dels arquitectes ha portat a precintar aquells llocs on hi ha veritable perill. A més de les capelles indicades, s’ha precintat també l’accés al Cau, per la degradació progressiva dels seus elements estructurals. Ara caldrà esperar el nou pressupost...

Llamar