Sant Vicenç dels Horts

Pl. Sant Jordi, 4-6

Parròquia de Sant Josep
Horari de misses

Dilluns i divendres: 19.30h (celebració de la Paraula)
Dimarts i dijous: 19.30h
Vigílies: 18.30h
Diumenges: 11.00h (Cs)

c. Girona, 2 bxs

Parròquia de Sant Antoni de Pàdua
Horari de misses

Dimarts, dimecres i divendres: 20.00h (Cs)
Dijous: 20.00h
Vigílies: 20.00h i 21.30h (Camí Neocatecumenal)
Festius: 11.00h (Cs); 12.00h al Centro Amigos; 13.00h Capella Sant Antoni

Estiu (segons canvi d'hora oficial):
Vigílies: 20.00h i 22.00h (Camí Neocatecumenals)
Festius: 11.00h (Cs)

c. Carme Llinàs, 1

Càritas Interparroquial de Sant Vicenç

Ens vols Ajudar? Fes-te soci o fes aportacions a Càritas Interparroquial de Sant Vicenç
butlleta subscipcio 4.pdf
Documento Adobe Acrobat [407.7 KB]

Dijous 17 de novembre 2016

Trobada de voluntaris i voluntàries de Càritas de l’arxiprestat.

Vam fer una roda de presentació dels assistents.

El coordinador de Càritas de cada poble va parlar dels projectes que s’hi desenvolupen i com es duen a terme.

Es van presentar nous projectes comuns per a tots els pobles de l’arxiprestat.

Tot, enmig d’un ambient molt cordial i simpàtic, cosa que també és fonamental per contribuir a mantenir viva la motivació dels voluntaris.

Dissabte 22 d’octubre, un grup de voluntaris de Càritas de sant Vicenç dels Horts, en representació de tots i totes, vam assistir a la tercera  trobada de Càritas Catalunya.

La trobada va tenir lloc a Tarragona. Hi van acudir els senyors arquebisbes, bisbes i mossens de les delegacions de tot Catalunya. Nosaltres anàvem acompanyants per Mossèn Anton Roca.

El lema de la trobada era:

«Transformem la societat des de la Misericòrdia»

Del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat hi anàvem representants dels arxiprestats de Martorell, Sant Sadurní, Sant Vicenç dels Horts, Viladecans, Sant Feliu i Vilanova.

La jornada va ser molt formativa i alhora lúdica. Si haguéssim de donar una nota a l’organització seria la màxima.

Cal destacar les ponències que hi va haver.

«Mirar amb Misericòrdia ens posiciona per canviar el món»

Va ser a càrrec del Sr. Imanol Zubero, doctor en Sociologia, diplomat en Teologia i professor de la Universitat del País Basc.

«L’esperit de Càritas»

Va ser a càrrec de Mn. Miquel Barbarà Anglès, llicenciat en Teologia i Sociologia, mestre de Capella de la Catedral de Tarragona.

Ambdues ponències van ser molt interessants i van suscitar el debat.

Com a part lúdica, una extraordinària representació i testimoniatge del grup Pallassos sense Fronteres de Tarragona.

No cal dir que l’acte principal va ser l’Eucaristia en acció de gràcies, presidida pel Dr. Jaume Pujol Balcells, arquebisbe de Tarragona.

Aquesta és  la pregària que va fer el Bisbat de Sant Feliu.

«Senyor, des de Càritas Diocesana de Sant Feliu i en nom de totes les Càritas esteses per Catalunya, volem tenir present les nostres famílies, que ens acompanyen en la nostra vocació de voluntariat, i que accepten amb generositat el nostre temps de dedicació als altres.»

Com va dir el senyor arquebisbe de Barcelona, Mons. Joan Josep Omella Omella, va ser un dia per omplir el nostre dipòsit de gasolina i seguir el camí del voluntariat.

Moltes gràcies a tos els que han fet possible aquesta jornada.

resum càritas 1er semestre 2016
Full Parroquial Càritas 1er semestre 201[...]
Documento Adobe Acrobat [37.6 KB]

CÀRITAS

Per aquesta setmana santa, en anys anteriors us havíem demanat aliments per Càritas. Aquest any no us ho hem demanat, però si que us agrairem molt que el que altres anys destinàveu a aliments en feu un donatiu a la guixeta de Càritas (la que està al costat del Sant Crist) o a la col·lecta de Dijous Sant.

Us demanem generositat. Ajudeu-nos perquè pugem ajudar!

Paradeta de Càritas a la "Mostra" 2016

Inscripcions per internet a:

CURS INICIACIÓ AL VOLUNTARIAT. INFORMACIO I INSCRIPCIONS.
TripticStvicenc.pdf
Documento Adobe Acrobat [594.9 KB]

Càritas Parroquial de Sant Vicenç dels Horts se suma a la campanya de El Gran Recapte d'Aliments, impulsada per la Fundació Banc dels Aliments

29 de novembre de 2015

Sant Vicenç dels Horts és un dels molts municipis catalans on aquest divendres i dissabte, 27 i 28 de novembre, s’ha dut  a terme el Gran Recapte d’Aliments.

Entre els voluntaris, hi havia una gran representació de Càritas.

Des d’aquí donem gràcies a tots i totes els participants, així com als establiments col·laboradors.

De la gran quantitat de tones d’aliments que s’han recollit, molts productes tornaran a Sant Vicenç dels Horts i seran distribuïdes als usuaris del Rebost.

En nom de tos i totes els usuaris, moltíssimes gràcies!

«El camí autèntic per arribar a la felicitat és fer feliç l'altra gent.»  (Baden-Powell)